Svar på läsarfrågor


Melina om Smakprov:
Är det ditt äkta hår?:P

SVAR: Ja, det är mitt äkta hår (tror jag?).
Ska testa att dra lite i det... *pause*...,
ja, det sitter kvar. Det är äkta!


madeleine om Videoblogg "Paow.se, party trick" - PARODI:
haha härligaste bloggen på länge alltså :D hur gammal är du?

SVAR: Jag är en fjortis i mina bästa år.


JOSEFINE om Videoblogg "Paow.se, party trick" - PARODI:
vad ska du göra idag? :D

SVAR: Idag ska jag jag köpa ny mascara och ny brunkräm (det går ju åt en del) och kanske gå ut och festa, eller bara fika. Funderar även på att ta en tur ner till stan och införskaffa mig en ny ljusrosa mysdress i skön velour. Ah, Whad Ewörr! ( Källa till "Whad Ewörr" : www.paow.se )



Sofia - My life story  om JAG VET ATT NI ÄLSKAR ATT ÄLSKA MIG:
50 000 läsare ? Hahahaha wtf

SVAR: Yes, och idag siktar jag på ännu högre besökarsiffror!


mooaa om Videoblogg "Paow.se, party trick" - PARODI:
känner du paow lr så ? <3

Svar: JA.


Anonym om Videoblogg "Paow.se, party trick" - PARODI:
SKVALLEREXPRESEN HAR SKRIVIT OM DIG I SIN BLOGG!


TITTA IN!

SVAR: Jag tittade in.


/Sveriges BÄSTA Blondin - Jag vet att ni ÄLSKAR att ÄLSKA mig!

Kommentarer
Postat av: ericaaas



JOSEFINE om Videoblogg "Paow.se, party trick" - PARODI:

"vad ska du göra idag? :D



SVAR: Idag ska jag jag köpa ny mascara och ny brunkräm (det går ju åt en del) och kanske gå ut och festa, eller bara fika. Funderar även på att ta en tur ner till stan och införskaffa mig en ny ljusrosa mysdress i skön velour. Ah, Whad Ewörr! ( Källa till "Whad Ewörr" : www.paow.se )" hahahahahahahahha

2009-08-16 @ 13:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0